Warehouse manager (M/V/X)

Jouw taken:

Aansturen en coachen van het magazijnpersoneel,

Voeren van personeelsbeoordelingen,

Het houden  van maandelijkse 1-op-1 gesprekken met Warehouse Supervisor,

Verantwoordelijk voor het personeelsbestand (zowel vast als tijdelijk), en controleren dat de mensen over de juiste certificaten beschikken,

Opvolgen van onboarding- en trainingsschema voor de nieuwe medewerkers en crosstraining van het vast personeel,

Proactief communiceren met het team om te zorgen voor een voortdurend bewustzijn en begrip van het beleid en de regelgeving,

Verantwoordelijk voor het verbeteren van de veiligheid, kwaliteit, levering en kosten door middel van continue verbeteringsmethoden,

Uitvoering van het tactische businessplan,

Zorgen voor een goed onderhouden magazijn- volgens de IOC-procedures, veiligheids- en de nalevingsnormen,

Ervoor zorgen dat alle apparatuur in een veilige operationele staat worden gehouden,

Budget voorbereiden en beheren voor het magazijn- en de IOC-operaties, inclusief personeels- en overwerkkosten en de apparatuur,

Verantwoordelijk voor de succesvolle werking van het magazijn en de KPI’s en toezien op de naleving van de operationele procesnormen,

Beheer van alle ontvangst-, verzend-, containerpositionering- en inventarisactiviteiten volgens operationele normen,

Naleving van alle certificeringsvereisten en overheidsbeleid,

Verantwoordelijke voor de audits van het  magazijn- en IOC-activiteiten om de beveiliging en veiligheid van mensen, faciliteiten en vracht te garanderen.


Jouw profiel

Enkele jaren ervaring in een gelijkaardige functie,

Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden,

Goede organisatorische vaardigheden, tijdmanagementvaardigheden en een professionele manier van werken,

Een ruime ervaring in het managen van een groot team.

Leiderschapskwaliteiten.

Ervaring in het opstellen en behalen van doelstellingen, bepalen van prioriteiten, management rapportering, cross-departementale samenwerking en  procesverbetering,

Een bewezen geschiedenis van het bieden van uitzonderlijke klantenservice op alle niveaus
Goede Microsoft Office-vaardigheden (Excel, Word etc.).
Vloeiende Kennis van het Engels, het Nederlands en het Frans (zowel gesproken als geschreven)
Analytische capaciteiten.
Aanbod:
Vast contract
Aantrekkelijke verloning
Volgen van opleidingen

Stuur jouw sollicitatie

Gelieve uw voornaam in te vullen
Gelieve uw naam in te vullen
Gelieve uw e-mail in te vullen
Gelieve uw telefoon in te vullen
Gelieve uw motivatie in te vullen
Gelieve akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden